sobota, 2 września 2017

Robótkowy woreczek, czyli...

... co zrobić z wolną od dzieci godziną, maszyną do szycia i wielkim pragnieniem uszycia czegoś :)

I właściwie to zdanie mówi wszystko i na nim mogłabym skończyć i wstawić zdjęcia, ale napiszę jeszcze, że...
Witam Was po mojej urlopowej przerwie! Trochę to wszytko nie po kolei, ale to nic. Był to dla mnie niełatwy, ale bardzo dobry czas.  Wróciłam odnowiona i szczęśliwa do rzeczywistości.

Co do woreczka, to był robiony na szybko pod nieobecność dzieci, bo szycie na maszynie wraz z maluchami jest prawie niemożliwe. Maszyna do szycia budzi ich wielkie zainteresowanie, bardzo chcą pomagać (co jest generalnie piękne, normalne i kochane jednak przeszkadzające w pracy), a z drugiej strony trudno im zaakceptować, że uwaga mamy jest skupiona na zadaniu a nie na nich. Mimo szybkiego uwijania się i tak musiałam kończyć w ich towarzystwie i z powodu tego pośpiechu nie uniknęłam błędów, ale byłam w stanie je naprawić.

Woreczek służy teraz jako mieszkanie dla dzierganej przeze mnie bluzeczki, o której więcej przy innej okazji.






Pozdrawiam!
Ania

2 komentarze:

  1. Bardzo przyjemny woreczek! I nawet z dnem i podszewką - a to już jest wyższa szkoła jazdy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko! Jeśli tylko znajdę do ry tutoroal to jestem w stanie wiele zrobić. Choć nie ukrywam że dno musiałm robić na dwa razy i ta zmiana koloru u góry miała być szersza, ale i tak jestem z niego bardzo zadowolona :-)

      Usuń

Serdecznie zapraszam do pozostawienia śladu po sobie :)