poniedziałek, 5 lipca 2010

Pierwszy scrap

Oto obiecane moje pierwsze dzieło - kartka z życzeniami z okazji ślubu mojej kuzynki. Miałam ją na spokojnie obfotografować w domu, tymczasem zupełnie o tym zapomniałam i robiłam zdjęcia w autobusie, którym jechaliśmy na ślub. :)
A oto i ona:
Zapakowana była w pudełeczko:
Oczywiście już widzę, że pewne elementy wykonałabym inaczej, ale przecież... uczymy się na błędach. Poza tym najważniejsze, że i tak mi się bardzo podoba i to scrapowanie bardzo mi się podobało.

A to lista materiałów, z których ją wykonałam:
- blok techniczny,
- dwustronny papier Victoriana - Elinor/Latarnia Morska
- kwiatki Prima E. Pink
- ćwieki kryształki okrągłe różowe/Latarnia Morska
- tusz pigmentowy do stempli i embossingu - brązowy/Latarnia Morska
- satynowa tasiemka.

Pozdrawiam!

1 komentarz:

  1. Bardzo ładna karteczka :) śliczne kolorki - idealne na ślub. Polecam Ci bardzo zakup dziurkacza listeczkowego (o coś takiego np.http://artystyczny.com.pl/Dziurkacz_25_cm_GALAZKA-709.html)- ja kupiłam go dopiero po jakimś czasie, a wykorzystuję na okrągło. Kompozycje kwiatowe z takimi listkami nabierają jeszcze więcej elegancji :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie zapraszam do pozostawienia śladu po sobie :)