niedziela, 10 kwietnia 2011

Po długiej przerwie.../After a long break...

Długo mnie nie było, a wszystko to spowodowane jest pojawieniem się w moim życiu pewnego mężczyzny. Już mija miesiąc jak się poznajemy. A oto i on!
I haven't been here for a long time, and it was caused by a certain man that has appeared in my life. A month passes as we get know each other. Here he is!




Jest on jednym z najpiękniejszych dzieł w jakim mam swój skromny współudział :) A oto dzieło numer jeden.
He is one of the most beautiful creations in which I have my humble participation :) And here you may see the creation number one.


Bracia razem./Brothers together.




Nadszedł czas by nadrobić zaległości. / Now it's time to make it all up.

Dla młodszego synka zrobiłam otulacz na pieluszkę na drutach. Nie najlepiej mi to szło, z dużym trudem (wolę jednak szydełko), ale dałam radę. Jest trochę krzywy i nierówny i ma dziury ale jest mięciutki, milutki i przewiewny. Nie ma nic lepszego dla takiego maluszka.
I knitted a woollen diaper cover  for my little baby boy. It was hard (I definitely prefer crochet) but I made it. It's little askew and rough and has holes but it's also very soft, cosy and airy. There is nothing better for such a little baby.




Na początku lutego otrzymałam wyróżnienie od Ines. Jest to moje pierwsze wyróżnienie. Bardzo za nie dziękuję i jednocześnie przepraszam za takie opóźnienie z mojej strony. Podziwiam Ines za to jak twórczą jest osobą, jak wiele prac wychodzi spod jej rąk.
At the beggining of February I received an honour from Ines. This is my first award. Thank you very much and sorry for my delay. I admire Ines for how creative person she is and for how many things she makes.


Oto zasady przyznawania i przekazywania tych nagród kolejnym osobom: / The rules:
1. Podziękuj za wyróżnienie. / Thank for the award.
2. Umieść u siebie link do bloga osoby, która Cię wyróżniła / Link the person you received your award from
3. Umieść u siebie logo wyróżnień / Put the logo on your blog
4. Przekaż nagrodę do 10 blogów / Nominate 10 other blogs
5. Umieść linki do tych blogów / Put links of those blogs on yours
6. Powiadom o tym nominowane osoby / Leave a message on the blogs that you’ve nominated
Nie łatwo będzie przekazać je dalej, bo nie miałam ostatnio czasu na przeglądanie i podziwianie innych blogów, ale spróbuję.
It won't be easy to pass it on for others because I did not have time lately for viewing blogs, but I try.

Pragnę wyróżnić/I would like to honour:
1. Anula3333 (Anulkowo) - za wytrwałość, nie tylko w pracy twórczej i śliczny decoupage / for
obstinacy not only in art-work and for lovely decoupage

2. ann007 (szuflANNdia) - w pierwszym rzędzie za cudne portfele, a tak w ogóle za pogodę ducha, radość i  bycie wyjątkową mamą / first of all for lovely wallets, in general for cheerfulness, joy and being such a special mother
3. oladronia (ekologiczne i ekonomiczne handmade dla mamy i dziecka) - za otulacze i przepisy na nie / for diaper covers and explanation how to do them
4. magbod (My craft loft) - dzięki serdeczne za super szkółkę frywolitkową / thank you for great lessons of tatting
5. brOmba (Wyszło szydło z wora i zrobiło stwora) - za przepiękne szydełkowe stwory na które nie można się napatrzeć / for beautiful crochet creatures which I can't stop looking at
6. Karola Witczak - za styl, który nie ma sobie równych, w którym jestem bez pamięci zakochana, który uwielbiam, podziwiam,... / for style that is without equal, in which I am totally in love, which I adore, admire...
7. Yarnplayer - za piękną frywolitkową bizuterię i ręcznie farbowane kordonki, które nie maja sobie równych / for beautiful tatted jewelry and hand dyed thread that are without equal
8. Magme (Papiernai Magme) - za piękne albumy, mój pierwszy kontakt ze scrapbookingiem / for beautiful albums, my first contact with scrapbooking
9. Gosia (Pieluchowo i nie tylko) - na dobry początek :) / for a good start :)
10. Tysiula (4pupy) - za kreatywne podejście do pieluch i spódniczek / for creative approach to diapers and skirts

Pozdrawiam! Bye!

5 komentarzy:

  1. Aneczko dzięki wielkie, jest mi niezmiernie miło za wyróżnienie, aż mi głupio bo nie czuję bym na nie zasłużyła.

    Co do otulacza na pieluszki - fajna sprawa, ciekawie wygląda, oby Franio też był zadowolony :) A obaj panowie pięknie się prezentują - Staś tryska szczęściem, a Franio jeszcze zdziwiony ;) - przynajmniej na zdjęciach. Oby przy tylu obowiązkach udało Ci się wygospodarować czas na robótki ręczne. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, zasługujesz jak najbardziej! :)
    Na robótki będę musiała przeznaczyć każdą nawet najdrobniejszą wolna chwilę, która chłopaki mi ofiarują :) A mnóstwo pomysłów czeka na realizację.

    OdpowiedzUsuń
  3. Po pierwsze - Serdecznie Gratuluję cudnej pociechy, niech rośnie zdrowo, bezproblemowo i w szczęściu!
    Po drugie - ogromnie dziękuję za tak miłe wyróżnienie! Podobnie jak koleżanka powyżej - zupełnie nie uważam, że na nie zasługuję, niemniej sprawiło mi ono wiele radości :)
    Po trzecie - pozdrawaim ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także dziękuję za wyróżnienie :) Czuję się zaszczycona. :)
    Resztę warunków obiecuję, dopełnię jak tylko znajdę chwilkę :D

    ps.Gratuluję najważniejszego dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż nie wiem, od czego zacząć - ale jako pierwsze suną mi się pod palce gratulacje ogromne, jako że moje doświadczenie mi mówi, że więcej potomków = więcej radości :) Zestawik już macie całkiem, całkiem... :) Fajnie razem bracie wyglądają :)))
    A teraz podziekuję za wyróżnienie - ogromnie mi miło, aczkolwiek dopiero przed chwilą doczytałam zawiadomienie, że je otrzymałam - gapa ze mnie. Postaram się jak najprędzej dokonać czynności wymaganych proceduralnie :)
    Pozdrawiam raz jeszcze podziwiająć zestaw męski ukazany powyżej :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie zapraszam do pozostawienia śladu po sobie :)