wtorek, 12 stycznia 2016

O tym jak Józio był małym Jezusem


 Zdjęcie: Urszula Rogólska /Foto Gość

A jednak temat Bożego Narodzenia jeszcze nie został zakończony. Zastanawiałam się troszkę, czy w ogóle publikować tego rodzaju post, ale zdecydowałam że tak, by dla nas i dla naszych bliskich zebrać wirtualne artykuły, zdjęcia i filmy, które dotyczyły tego wydarzenia.
 
Nasz Kochany Józio ze względu na swój wiek, idealnie pasujący do odegrania tak ważnej roli małego Jezusa, przyczynił sie do tego, że cala nasza rodzina miała wielki zaszczyt zostać na kilka chwil Święta Rodziną na naszym miejscowym Orszaku Trzech Króli. Ja byłam Matką Bożą, mój mąż - Józefem, chłopcy - pastuszkami a Łusia - owieczką. Sam nasz Józio, który ze względu na datę swych urodzin otrzymał na drugie imię Maria, na chwilę skupił w swojej małej osóbce całą Świętą Rodzinę: Józef Maria Jezus. Zastanawiam się mocno kto w takim razie wyrośnie z tego małego człowieczka? :)

W przygotowania i obchody bardzo mocno zaangażowane były bliskie nam Szkoła Podstawowa SKAŁA i Przedszkole ZIARENKO. Jesteśmy im bardzo wdzięczni, a także p. Irenie - Matce Orszaku w Bielsku, za zaproponowanie nam zagrania Świętej Rodziny. Do tego dwaj spośród Trzech Królów to właśnie szkolni i przedszkolni tatusiowie. Rodziny szkoły i przedszkola przemaszerowały w czerwonych pelerynach. Uczniowie na scenie zaprezentowali piękne i wzruszające Jasełka, a przedszkolaki zaśpiewały kolędę. Miło nam było widzieć zgromadzone przed sceną zaprzyjaźnione rodziny ze szkoły, przedszkola, ale też z naszej wspólnoty.

Oto artykuły, które znalazłam:

Dwa filmiki:

Pozdrawiam! 

PS. A nasz mały Józio, już nie taki mały. Byliśmy dziś na kontrolnej wizycie lakarskiej i okazało się, że waży już 8kg! To, że przybrał czułam na rękach od jakiegoś czasu i widziałam podziwiając tyle pięknych nowych fałdek, ale nie sądziłam, że aż tyle. Mówiłam ostatnio do męża: "Zobacz jaki nasz Józio już duży, a był przecież taki malutki" Na co on słusznie zauwazył: "On nigdy nie był malutki" ;)

4 komentarze:

  1. piękna rodzinę tworzycie w orszaku i w rzeczywistości Aniu wszystkiego dobrego dla was w tym nowym roku szczęśliwości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne Ewo! Wzajemnie wszystkiego co najlepsze w nowym roku!

      Usuń
  2. Najbardziej rozczulili mnie Twoi dzielni pastuszkowie i malutka owieczka :) Żałuję, że nie widziałam tego pięknego wydarzenia na żywo

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi Ania. I'm so pleased to tell you that you've won my giveaway! Please send me an email via pinkmilk@btconnect.com with your address details so that I can send your absolutely lovely package of goodies! I do hope you love them! Heather (pink milk) xx

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie zapraszam do pozostawienia śladu po sobie :)