niedziela, 5 listopada 2017

Dobra scrapbookingowa robota

Gdy przychodzi mi pisać post po chwili przerwy, zerkam na zdjęcia by zorientować się co było w moich planach. Na bieżąco fotografuję co chciałabym na blogu opisać, nieco gorzej jest z publikacją.

Znalazłam te kilka zdjęć, które upamiętniają jedną z moich najlepszych scrapbookingowych prac. 




Może się wydawać bardzo zastanawiające - cóż to za świetna, rewelacyjna praca? Nie widać żadnych pięknych papierów, wypasiony dodatków, kwiatków, naklejek czy też innych gadżetów :) No to może wybieram zdjęcia na niesamowity scrap albo album?

Nie! Ja poprostu włożyłam do zwykłego albumu zdjęcia, które wywołałam półtorej roku wcześniej, a które czekały zamknięte w pudełku aż zrobię z nich jakieś layouty lub albumy. I uważam, że w ten sposób zrobiłam świetną scrapbookingową robotę :)

Nie żebym nie lubiła tych różnych przydasiowych i papierowych cudowności i komponowania i ozdabiania. Uwielbiam je, tylko nie mam na nie aż tyle czasu i energii ile bym chciała. A teraz nasze wspomnienia nie leżą gdzieś zakopane, tylko żyją, a my możemy cieszyć się nimi i czasem, który przeminął.

Serdecznie polecam też jeden z serii filmików dostępnych na YouTube, opublikowany przez jedną z wyjątkowych osobowości scrapbookingowego światka, Stacy Julian. Kładzie ona nacisk na to, że scrapbooking ma być opowiadaniem historii a nie ładnym oprawianiem zdjęć. A w tym filmiku pokazuje jak ona robi to korzystając ze zwykłych albumów na zdjęcia, jakie możemy kupić w każdym sklepie.

Dobrego oglądania i inspirowania się!


Pozdrawiam!
Ania

2 komentarze:

  1. Prawda! Najważniejsze to same zdjęcia i ich historia. Czasem dobrze się pobawić tymi wszystkimi wspaniałościami do dekoracji, ale nadal - najważniejsze zdjęcia. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu super! Najważniejsze, że zrobione, wszystko na miarę możliwości w danym momencie

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie zapraszam do pozostawienia śladu po sobie :)