poniedziałek, 6 sierpnia 2018

Księżniczka czy chłopczyca - layout

Tak wiem, znów zaliczyłam dłuższą przerwę. 9 miesięcy! To jak ciąża! ;) Jeśli każdy wpis mam tak długo nosić w głowie nim się urodzi to źle widzę przyszłość tego bloga. Czym mogłabym się wytłumaczyć? Niczym - życie. Czy mogę obiecać, że teraz będzie lepiej? Lepiej nie, choć chciałabym by tak było.

Na rozgrzewkę po przerwie mam jeden z dwóch scrapów, które powstały na wspólnym tworzeniu, które odbyło się w siedzibie scrap.com.pl jeszcze wiosną po jednym z dni otwartych. Serdecznie dziękuję Agnieszcze - Latarni morskiej, że zgodziła się mnie i inne dziewczyny przyjąć. 

Layout upamiętnia czwarte urodziny naszej córy Łucji, które były ponad rok temu (lepiej późno niż wcale ;)), a po części opowiada o tym jaką ta nasza Łusia jest dziewczyną. Czasami księżniczką, czasami chłopczycą.





Użyłam papierów z kolekcji Celebrations od Mintay Scrapbooking Papers plus kilka dodatków. Urzekły mnie babeczki, gdyż Łucja je uwielbia.

Pozdrawiam! 
Ania 

PS. Jak dobrze jest znów coś napisać!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie zapraszam do pozostawienia śladu po sobie :)