poniedziałek, 11 lutego 2019

Zeszłoroczne drobiazgi

Wpadam na chwilkę, by pokazać kartki, które miałam przyjemność zrobić w zeszłym roku. Miło było pochylać się nad nimi. Nie wszystkim jednak zrobiłam zdjęcia, gdyż szybko wybywały z mojego domu.

Kilka kartek na urodziny i rocznice zamówiła u mnie koleżanka. Były wśród nich dziecięce kartki urodzinowe, rocznicowa dla małżeństwa lubiącego podróże i klasyczne kwiatowe. A uwieczniona na zdjęciu została ta:








Wykorzystałam w niej papier z kolekcji Sercem malowane z LemonCraft. 

Kolejna praca to kartka ślubna w pudełku dla jednego z nauczycieli w chłopców szkole. Gdy pytałam o radę w jakim stylu ją zrobić doradzono mi prostotę i skromność. Nie do końca mi się to udało, zauroczył mnie pewien zestaw kwiatów z Primy, ale zbytniego przepychu też nie ma. Podoba mi się efekt końcowy.


Pozdrawiam!

Ania

2 komentarze:

Serdecznie zapraszam do pozostawienia śladu po sobie :)