piątek, 21 stycznia 2011

Dzień babci i dzień dziadka/Grandmother's and grandfather's day

 Zrobiłam dwie proste kartki z tej okazji w oparciu o mapki ze strony PageMaps. Niestety zdjęcia wyszły nie najlepsze, bo na szybko i w sztucznym świetle robione. Na pierwszej kartce napis odbił się nieczytelnie.

I made two simple cards on that occasion based on maps from PageMaps. Unfortunately photos are not of the best quality because were taken fast and in artificial light. On the first card the sign isn't readable.





Materiały/Materials:
- papier wizytówkowy/paper for cards
- wstążka satynowa/satin ribbon
- papier dwustronny Victoriana - Fanny z Latarni Morskiej
- papier dwustronny Victoriana - Emma z Latarni Morskiej
- papier dwustronny Victoriana - Jane z Latarni Morskiej
- papier jednostronny Grandma's attic z Lemonade
- stempel z Lemonade
- stempel Artemio z Kratywnego Zakątka

* * * * *
Dziękuję za wszystkie miłe komentarze pod poprzednim postem.

Thank you for all your comments under previous post.

Ines, naszyjnik na pewno też jeszcze będzie, ale nie  mam na niego ostatecznej koncepcji. Poza tym naszło mnie teraz na druty (ja wiedziałam, że bawienie się szydełkiem właśnie tak się skończy :)) i rozpoczęłam szkółkę dziewiarską na forum Crafladies. Zachciało mi się zrobić wełniane majtasy dla nowego Maleństwa ;)


 Pozdrawiam! Bye bye!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie zapraszam do pozostawienia śladu po sobie :)