wtorek, 14 stycznia 2014

Kartki dla babć i dziadka

Dziś chcę Wam pokazać 2 kartki, które zrobiłam dla moich babć i dziadka z racji zbliżającego się święta. W obu przypadkach pomagałam sobie wytycznymi wyzwań, na które chcę je zgłosić.

Kartka nr 1:
Powstała na wyzwanie na blogu 123 Scrapuj Ty: mapka z błyszczącym elementem. Błyszczącym elementem są złote kryształki w rogach kartki.



Materiały: papier Zaczarowany Ogród z Magicznej Kartki, złote kryształki i tusz Distress - brushed corduroy ze scrap.com.pl, bawełniana koronkowa taśma z pasmanterii.

Kartka nr 2: 
Chce ją zgłosić na wyzwanie na blogu sklepu scrap.com.pl: praca, w której widoczny będzie złoty kolor. Na mojej kartce są złote kryształki, złotym tuszem i złotym pigmentem potraktowałam karteczkę z napisem i częściowo ramkę roślinną. Złoto mieni się także wstążka.


 

Materiały: Papier z kolekcji Idylla, ramka rośłinna, złoty tusz Latarnia morska, złoty pigment Perfect pearls, złote kryształki - wszystko to ze scrap.com.pl i wstążka z pasmanterii.

Mam nadzieję, że Wam się podobają a przede wszystkim tym, do których maja trafić :)

PS. A to kulisy kartkowej sesji zdjęciowej: mój średniaczek postanowił pozować razem z kartkami :)


Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Pięknie Aniu! dziękuję za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna :) Pięknie to wszystko poskładałaś w mapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo klimatyczna praca !
    Gratuluję wyróżnienia w 123scrapujTy

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie zapraszam do pozostawienia śladu po sobie :)