niedziela, 21 grudnia 2014

Kartki, kartki, kartki...

Sporo kartek zrobiłam w zeszłym tygodniu. Udało się... dzieci spały, ale zajęło mi to i tak więcej czasu niż zamierzałam. Kartki są proste.
Niektóre zdjęcia są nie najlepsze bo robione na szybko i w bardzo złym świetle. Przydałby mi się kursik fotografii i odpowiednie narzędzia.













Pochwalę się Wam, że mój mąż miał okazje ostatnio być w stanach i przywiózł mi stamtąd mały scrapowy prezent. Wśród upominków znalazł się m.in. złoty Color Shine Heidi Swapp, w którym się zakochałam i użyłam na większości kartek :)

 Pozdrawiam!
 

2 komentarze:

  1. Zdjęcia nie są złe :) ą karki cudne! Aż mam ochotę sama podobne zrobić w przyszłym roku :) Pozdrawiam i wesołych, rodzinnych Świąt dla Was! Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki są piękne, a na kursik wpadnij do Miracolo tu: http://miracolopiccolo.blogspot.com/p/poradnikjak-fotografowac-bizuterie.html
    Niedawno odkryłam ten poradnik i myślę, że będzie mi przydatny.
    Wesołych świat !

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie zapraszam do pozostawienia śladu po sobie :)