poniedziałek, 23 maja 2016

W bieli

Witam Was po chwili dłuższej przerwy i wracam z nowymi pracami inspiracjami.
Powoli kończy się maj. Jest to tzw. miesiąc komunijny. I ja miałam okazję zrobić kilka prac w tej tematyce, jednak wszystkie wydarzenia z którymi były związane odbyły się w marcu i kwietniu.

Z naszym najstarszym synem przeżywaliśmy jego Pierwszą Komunię Świętą. Było to dla nas bardzo ważne i wzruszające wydarzenie. Wielkim grzechem z mojej strony byłoby nie przygotować dla zaproszonych gości samodzielnie wykonnych zaproszeń. Są bardzo proste: tekturki hostie i kielichy oraz papier czerpany z wytłoczonym roślinnym motywem - to wystarczyło do zrobienia tych eleganckich zaproszeń.

 

Gdy dodamy do tego jeszcze kilka kwiatów, powstają efektowne kartki do zapakowania w pudełka, które powędrowały na Chrzest i także na Pierwszą Komunię.








Pozdrawiam Was serdecznie ciesząc się, że pogoda coraz piękniejsza, prawdziwa wiosna za oknem i lato tuż tuż...

4 komentarze:

  1. Pięknie! Ciesze się, że wróciłaś do blogowania :) Kartki bardzo estetyczne, staranne - gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Kingo! Ja też się cieszę że udało mi się napisać te kilka słów.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne kartki i świetny papier do nich wybrałaś

    OdpowiedzUsuń
  4. Urokliwe zaproszenia i kartki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie zapraszam do pozostawienia śladu po sobie :)