piątek, 27 stycznia 2012

Ciepły zestaw dla mojej siostry/Warm set for my sister

Nareszcie wczoraj skończyłam ten zestawik dla mojej siostry: czapka, szalik/komin i ocieplacze na ręce. Mam nadzieję, że jeszcze zdąży go wykorzystać nim zrobi się ciepło.

Finally yesterday I finished this set for my sister: cap, scarf and warmers for hands. I hope she will use it before it is warm.





Wzory z których skorzystałam znalazłam na stronie Ravelry./ Patterns that I used I had found at Ravelry:
szalik/scarf, czapka/cap.

Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Kochana dla siebie też taki zestaw powinnaś zrobić, bo bardzo Ci pasuje:). A ja poproszę czapeczkę dla Emilki na wiosnę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw i jaki kolor ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję :)
    Aniu! Nie ma problemu, a jaki kolor?

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie zapraszam do pozostawienia śladu po sobie :)