niedziela, 22 stycznia 2012

Dzień Babci i Dziadka: rysunki i kartki/Grandmother's and granfather's day: drawings and cards

Chciałabym Wam pokazać rysunki jakie mój starszy synek namalował dla swoich dziadków z okazji Dnia Babci i Dnia Dziadka. Dla babć kwiaty, dla jednego z dziadków rakieta tenisowa a dla drugiego autobus.

I would like to show you drowings that my older son made for his grandparents on the occasion of Grandmother's and Grandfather's Days. Flowers for grandmothers and great-grandmothers, a tenis rocket and a bus for grandfathers.





Do rysunków dołączyliśmy zrobione przeze mnie kartki z życzeniami. 
To drawings we attached cards made by me.













Skorzystałam z tutorialu Brises na kartkę kaskadową, zaś różyczki zrobiłam według tutorialu Sasilli wykorzystując gotowe kwiatki Prima e.

I used Brises' tutorial how to make cascade card, roses I made with Sasilla's tutorial using flowers from Prima e. series.

Materiały/Materials:
- papiery/papers:
Lemonade - Grandma's attic;
Latarnia Morska (scrap.com.pl): Idylla - Śniadanie w ogrodzie, Tajemnicza szafa, Łakocie
- stempel od Lemonade
- tusze z Latarni Morskiej

Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Twoje kartki bajecznie piekne a kartki od wnukow napewno wywolaly lezke w oku obdarowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne są Twoje kartki
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie zapraszam do pozostawienia śladu po sobie :)