czwartek, 12 stycznia 2012

Kolejne słodkości/Next candies

Każdy kto mnie zna wie, że uwielbiam słodycze. Nie mogłam się więc oprzeć także tym.

Pierwsze rozdanie związane jest z dwoma nowymi kolekcja jakie ukazały się w 7 Dots Studio.
Pierwsza kolekcja to Wonderland. Są tam dwa wzory, które szczególnie przypadły mi do gustu. Ale skoro mam wybrać jeden to będzie to ten Queen Of Hearts
Druga z kolekcji to All I ever... i tu mój ulubieniec to Love And Be Loved
Kolejna okazja do świętowania to otwarcie sklepu Magiczna Kartka z wyjątkowymi, naprawdę prześlicznymi autorskimi kolekcjami papierów. Informacje na temat candy znajdziecie na sklepowym blogu.
Ja tymczasem muszę w końcu siąść i popracować nad kartkami z okazji zbliżających się dziadkowo-babciowych świąt.

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie zapraszam do pozostawienia śladu po sobie :)